Pytania i odpowiedzi

1. Jaka firma stoi za dobra-bielizna.pl?

FIRMA HANDLOWA "ARTO" S.C.
Zawierzbie 84
39-204 Żyraków
NIP 8721007835
REGON 850363747

2. Chcę skorzystać z przelewu tradycyjnego - jaki jest numer rachunku bankowego?

62 2490 0005 0000 4530 5129 9162 (Alior Bank)

3. Jaki jest termin dostawy?

Termin dostawy zależny jest od tego czy towar aktualnie znajduje się u nas w magazynie czy musimy go sprowadzić. Termin dostawy umieszczony jest przy każdym produkcie w naszym sklepie www.dobra-bielizna.pl.

4. Jak sprawdzić, kiedy dokładnie otrzymam paczkę?

Po przekazaniu paczki firmie kurierskiej, wyślemy wiadomość email z jej numerem. 

5. Czy cena, która wyświetla się przy produkcie obejmuje dostawę?

Cena, która wyświetla się na stronie dobra-bielizna.pl nie obejmuje dostawy. Koszty dostawy doliczane są dodatkowo przy finalizacji zamówienia.

6. Czy wysyłają Państwo produkty poza Polskę?

W tym momencie nie prowadzimy sprzedaży poza terytorium RP.

7. Czy można odebrać produkt osobiście?

Tak. Punkt odbioru osobistego znajduje się w Tarnowie (woj. małopolskie) pod tym adresem:
Os. Niepodległości 1
33-100 Tarnów

8. Jak jest zapakowana przesyłka?

Rozdaj opakowania zależny jest od wielkości przesyłki. Jeśli przesyłka jest niewielka, wyślemy ją w kopercie. Jeśli ma średnie lub duże rozmiary to użyjemy pudełka / kartonu. Na prośbę klienta, możemy zapakować paczkę w inny sposób, jeśli na przykład - ma zostać ona wysłana bezpośrednio jako prezent do odbiorcy.

9. Czy prowadzą Państwo również sprzedaż hurtową?

Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej (B2B), wyłącznie sprzedaż detaliczną.

10. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Tak. Na prośbę klienta możemy wystawić fakturę VAT. Prosimy o umieszczenie takiej informacji w polu "Dodatkowe" podczas składania zamówienia.

11. Jak uzyskać rabat?

Zachęcamy do rejestracji konta. Każda osoba, która zarejestruje konta, otrzymuje rabat 3% na zakupy.

12. Jak dobrać odpowiedni rozmiar podczas kupowania?

Zachęcamy do przejrzenia tabeli rozmiarów producentów: Tabela rozmiarów

13. Chcę zwrócić / reklamować towar. Jak to zrobić?

Wszelkie informacje o zwrotach i reklamacjach dostępne są na stronie: Zwroty i reklamacje

14. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, prosimy o szybki kontakt. Jeśli będzie to możliwe, przesyłka zostanie wstrzymana. 

15. Czy rejestracja jest obowiązkowa?

Rejestracja nie jest obowiązkowa. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. 

16. Zapomniałem/am hasła do dobra-bielizna.pl.

Aby odzyskać hasło należy przejść do tej strony: https://dobra-bielizna.pl/pl/passremind i wprowadzić adres email. Dalsze instrukcje otrzymają Państwo w wiadomości email.

17. Na stronie dobra-bielizna.pl nie działa poprawnie element ABC: 

Zalecamy korzystanie z nowoczesnych przeglądarek internetowych: Edge, Chrome, Firefox, w najbardziej aktualnych wersjach. Proszę pamiętać o włączeniu Cookies i Javascript w przeglądarce.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium